|  | 

Model pajęczyny

Jak długo trwa kampania reklamowa

Jak długo trwa kampania reklamowa
1 vote, 5.00 avg. rating (88% score)

Chcąc przeprowadzić kampanię reklamową zrealizowaną dla swojej firmy, warto pamiętać o tym, że najczęściej trwa ona co najmniej kilka miesięcy. Tak długi czas jest zrozumiały, jeśli pragnie się osiągnąć jakieś wymierne rezultaty. W przeciwnym razie, czyli gdyby kampania trwała tylko miesiąc, mogłoby się okazać, że wprowadziłaby tylko chaos, zarówno wśród samych odbiorców, jak i wśród pracowników danej firmy. Trzeba bowiem pamiętać o tym, że każda akcja rodzi reakcję, więc trzeba poczekać na to, jak potencjalni klienci zaczną reagować. Wtedy też natomiast musi funkcjonować kampania reklamowa, która jednak będzie skierowana głównie na działania w obrębie prowadzonej firmy. Jak wiadomo, odbiorcy mogą się wypowiedzieć na temat firmy tylko wtedy, gdy mają z nią bezpośredni kontakt, a zatem kiedy mogą korzystać z pomocy biura obsługi klienta. Z takich przyczyn należy bardzo dokładnie zastanowić się nad tym, jak długo powinna trwać kampania, gdyż nie może być ona za krótka, ale za długo też nie może trwać, gdyż wtedy klienci po prostu się zniechęcą.

Ciekawe artykuły o finansach:

jak-dlugo-trwa-kampania-reklamowa

ABOUT THE AUTHOR

Pozostałe wpisy:

  • Ekonomia behawioralna praca magisterska

    Ekonomia behawioralna praca magisterska

    Ekonomia globalna – ciekawy kierunek studiów Zbliża się czas matur oraz podjęcia decyzji, na jakie studia aplikować. Wybór jest naprawdę ogromny, a uczelnie prześcigają się w oferowaniu kandydatom coraz ciekawszych propozycji. Jednym z bardziej interesujących kierunków w Polsce jest ekonomia globalna. Na tym kierunku studenci otrzymują solidną dawkę ogólnej wiedzy ekonomicznej. Zajmują się także procesami

  • Złowić frajera. ekonomia manipulacji i oszustwa

    Złowić frajera. ekonomia manipulacji i oszustwa

    Systemy w ekonomii. Analitycy ekonomiczni bezustannie analizują przeróżne zależności zachodzące miedzy czynnikami wpływającymi na gospodarkę. Pod lupa znajdują się różne schematy, które od dawna funkcjonują w gospodarce. Analizowany jest wzrost produkcji w poszczególnych krajach i jego wpływ na dochód narodowy w państwach. Pod uwagę brany jest również kapitał i zasoby które są w danym państwie.